کدخبر: 7164

یحیی گل محمدی /پرسپولیس/اخبار پرسپولیس

یحیی گل محمدی رکورد شکست | تیم مدیون یحیی است

پس از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس در اولین مقطع، یحیی مدت زیادی را دور از این باشگاه سپری کرد اما سرانجام نیم فصل دوم لیگ نوزدهم – دی ماه 98 - دوباره به جمع قرمزها برگشت.

 یحیی گل‌محمدی با شکست دادن تراکتور در هفته سیزدهم، به یک رکورد جالب توجه روی نیمکت پرسپولیس رسید.

پس از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس در اولین مقطع، یحیی مدت زیادی را دور از این باشگاه سپری کرد اما سرانجام نیم فصل دوم لیگ نوزدهم – دی ماه 98 -  دوباره به جمع قرمزها برگشت تا جانشین گابریل کالدرون در این باشگاه شود. یحیی در بازگشت به پرسپولیس کارش را با برد شروع کرد و توانست تراکتور را با 2 گل شکست دهد.

طبق آمار سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در دوره جدید فعالیت خود به عنوان سرمربی پرسپولیس در 81 مسابقه، قرمزها را هدایت کرده و در این مدت توانسته 52 پیروزی کسب کند. این تعداد، نزدیک به 64 درصد بازی‌ها را شامل می‌شود که آمار بسیار قابل توجهی است. در این میان 21 تساوی و 8 شکست هم در وقت‌های قانونی و جریان بازی رقم خورده است.

گل‌محمدی با تیم‌های دیگر به موفقیت‌هایی در لیگ برتر رسیده بود اما هرگز نتوانسته بود در قامت یک مربی، قهرمانی لیگ را به دست بیاورد و این اتفاق در حضور مجدد او روی نیمکت پرسپولیس برای او رخ داد. قرمزها پس از سه قهرمانی پیاپی با تیم برانکو، چهارمین و پنجمین قهرمانی متوالی لیگ را با گل‌محمدی جشن گرفتند.

ارسال نظر: