کدخبر: 8382

بیت کوین/ارز دیجیتال/ارز خارجی

بیت کوین در دوراهی سود و ضرر | بیت کوین بخریم یا نه؟

ترس در بازار رمزارزها به شدت زیاد است اما بیت‌کوین در محدوده مقاومتی خود قرار دارد.

یت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار و ۵۰۰ دلار قرار دارد و اگر این محدوده پشت سر گذاشته شود احتمال رشد قیمت وجود دارد. ترس در بازار رمزارزها به شدت زیاد است اما بیت‌کوین در محدوده مقاومتی خود قرار دارد.

جک دروسی، مدیرعامل سابق توئیتر اعلام کرده که راه‌اندازی ارز دیجیتال deim توسط متا یک اشتباه است و متا باید روی ارزهایی مانند بیت‌کوین تمرکز کند.

ویلی‌وو، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با بیت‌کوین گفت: «بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بیش از ۵ ماه است که هولدر هستند و میانگین قیمت خرید این سرمایه‌گذاران محدوده ۴۰ هزار دلار است. من فکر می‌کنم این سرمایه‌گذاران حاضر نمی‌شوند با ضرر دارایی خود را بفروشند.»

دولت هند به تازگی مقررات مالیاتی را برای رمزارزها پیشنهاد کرده است. دارایی‌های دیجیتال با مالیات بر درآمد ۳۰ درصد مشمول مالیات می‌شوند.

شرکت خدمات ردیابی رمزارز وال‌آلرت این خبر را منتشر کرد که شرکت ریپل از سان‌فرانسیسکو مقدار خیره‌کننده دیگری از توکن‌های رمزنگاری‌شده وابسته به این شرکت (معادل یک میلیارد XRP) را آزاد کرده است.

در نمودار چهار ساعته بیت‌کوین اندیکاتور مکدی در حال صدور سیگنال نزولی است و احتمالا بازار در کوتاه‌مدت نوسانی نزولی داشته باشد.شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۵۷ قرار دارد و به نظر می‌رسد این شاخص فعلا وضعیتی رنج دارد.

mfi که نشان دهنده ورود پول به بیت‌کوین است روندی صعودی به خود گرفته و روی عدد ۷۳ قرار دارد و این نشان می‌دهد پول ورودی به بیت‌کوین در حال افزایش است.

دامیننس بیت‌کوین هم افزایش پیدا کرده و روی عدد ۴۱/۲ قرار دارد.در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین در محدوده قیمت ۳۳ تا ۳۸ هزار دلار یک مثلث تشکیل شده است که اگر سقف مثل یعنی محدود ۳۸ هزار دلار به بالا شکسته شود احتمال رشد قیمت بیت‌کوین وجود دارد.

ارسال نظر: