کدخبر: 8595

دختر 17 ساله اهوازی| قتل ناموسی| سربریده دختر 17 ساله

مادر دختر 17 ساله اهوازی افشاگری کرد| گناه دختر 17 ساله اهوازی چه بود؟

حالا با گذشت چند روز از این حادثه مادر سجاد در گفت‌وگویی زندگی پسر و عروسش و انگیزه سجاد از قتل همسرش را بازگو کرده است.

شوک ناشی از قتل زن ۱۷ ساله در اهواز به‌دست شوهرش و انتشار تصاویر دلخراش آن در شبکه‌های اجتماعی جامعه را فرا گرفته است.حالا با گذشت چند روز از این حادثه مادر سجاد در گفت‌وگویی زندگی پسر و عروسش و انگیزه سجاد از قتل همسرش را بازگو کرده است.

او می‌گوید: «غزل حدود ۴ ماه قبل از خانه خارج شد تا اینکه بعد از یک هفته به دوستان خودش اطلاع داد که در ترکیه است.عروسم با شخصی از طریق اینستاگرام آشنا شد که این شخص اهل سوریه است. این مرد او را وابسته خود می‌کند تا آنجایی که غزل بابت این مرد زندگی خودش را رها کرد. غزل نزدیک به ۴ ماه در ترکیه زندگی می‌کرد. ظاهرا مرد سوری وی را فریب داده و همه طلا‌ها و پول‌هایش را از او دزدیده بود.

این اواخر خودش به پدرش گفت که بیایید من را به ایران بیاورید که بعد از آن پدر غزل و شوهرم تا ترکیه دنبالش رفتند و روز جمعه ظهر او را به اهواز برگرداندند.پسرم تهدید کرده بود غزل را می‌کشد. برای همین پدر غزل و شوهرم درصدد مخفی کردن غزل بودند. وقتی غزل را تحویل شوهرش ندادند عصبانیت سجاد بیشتر شد. برای همین روز شنبه به اتفاق برادرش به سراغ همسرش رفت و این اتفاق افتاد.در محله به سجاد انگ بی‌غیرتی زده بودند.

سر غزل را گَرداند تا مثلاً به همه بگوید: من آدم بی‌غیرتی نیستم. حالا غزل کشته شده، سجاد دستگیر شده و پسر آن‌ها را من نگه می‌دارم.»

ارسال نظر: