کدخبر: 8875

اخبار سیاسی | خبر سیاسی | خبر سیاسی روز

حمله نظامی عربستان به یمن را ویران کرد| یمن بمباران شد

العالم گزارش داد، جنگنده‌های ائتلاف متجاوزان سعودی ـ اماراتی حملات به مناطق مسکونی و زیرساخت‌ها در صنعاء پایتخت و دیگر استان‌های یمن را افزایش داده اند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوزان سعودی ـ اماراتی اقدام به بمباران مناطق غیرنظامی و مسکونی یمن کردند. العالم گزارش داد، جنگنده‌های ائتلاف متجاوزان سعودی ـ اماراتی حملات به مناطق مسکونی و زیرساخت‌ها در صنعاء پایتخت و دیگر استان‌های یمن را افزایش داده اند.

حمله هوایی ائتلاف متجاوزان به ساختمان شرکت بین الملی مخابرات (تل یمن) در صنعاء، خسارات مادی زیادی را به این ساختمان و تجهیزات مخابراتی موجود در آن وارد کرد و موجب توقف فعالیت این شرکت شد.

ویرانه‌های گسترده برجا مانده در محل استقرار ساختمان شرکت بین المللی مخابرات یمن، نتیجه حملات هواپیما‌های ائتلاف سعودی ـ اماراتی به این شرکت است. این حمله موجب شد، همه تجهیزات موجود در این ساختمان، به کلی ویران شوند و در ادامه ارائه خدمات بین المللی مخابرات متوقف شود، ضمن اینکه برخی از ساختمان‌های نزدیک در محدوده وزارت مخابرات هم آسیب دیدند.

مسفر النمیر، وزیر مخابرات در دولت نجات ملی یمن به العالم گفت: آنان به صورت دقیق و کاملا عمد، تجهیزات و زیر ساخت‌های موجود در یمن را هدف قرار می‌دهند، این حمله موجب شد تا ساختمان شرکت بین المللی مخابرات به کلی ویران شود و تجهیزات موجود در آن به کلی از بین بروند تا خدمات شرکت متوقف شود.

وزارت مخابرات یمن با برگزاری کنفرانس خبری بر روی ویرانه‌های برجای مانده از حمله هوایی به ساختمان شرکت بین المللی مخابرات، ضمن محکوم کردن این حمله، کشور‌های متجاوز و جامعه بین الملل را مسئول این جنایات و چنین جنایتی را نشان از رویکرد عمدی برای ویران سازی زیرساخت‌ها در یمن دانست.

این وزارتخانه تاکید کرد چنین مراکزی، به طور کامل مراکز غیرنظامی هستند و تجهیزات فنی موجود در آن‌ها فقط در بخش خدمات مدنی به کار گر فته می‌شوند.

ارسال نظر: