کدخبر: 9526

حامد لک به پرسپولیس برگشت

گوهری چند بار در جریان مسابقه لیز خورد، چند پاس اشتباه داشت و یک بار هم در خروج از دروازه مرتکب یک اشتباه مهلک شد که نزدیک بود گادوین منشا را در موقعیت گل‌زنی قرار بدهد.

 همان‌طور که انتظار می‌رفت، احمد گوهری در تقابل با مس رفسنجان جانشین حامد لک درون دروازه پرسپولیس شد اما نمایش او طوری نبود که خیال یحیی گل‌محمدی را راحت کند.

گوهری چند بار در جریان مسابقه لیز خورد، چند پاس اشتباه داشت و یک بار هم در خروج از دروازه مرتکب یک اشتباه مهلک شد که نزدیک بود گادوین منشا را در موقعیت گل‌زنی قرار بدهد. با این نمایش بعید است گوهری فعلا بتواند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس باشد. 

آنچه مشخص بود احتمالا اضطراب انجام اولین مسابقه، او را درگیر کرده اما خب با توجه به شرایط جدول و اهمیت فوق‌العاده بازیهای پرسپولیس تا آخر فصل، کادر فنی پرسپولیس قصد ندارند دوباره با بازی دادن به گوهری، ریسک کنند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که گوهری دوباره به نیمکت پرسپولیس تبعید خواهد شد و حامد لک به مانند گذشته، دروازه‌بان اول تیمش خواهد بود.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که داود فنایی تمرینات ویژه ای را در چند روز گذشته برای حامد لک در نظر گرفته و روی نقاط ضعف او ( بازی با پا و خروج از دروازه روی ضربات ایستگاهی) کار کرده تا او قبل از دربی بتواند شرایط مناسبی پیدا کند و در آن بازی فوق‌العاده حساس، خبری از تکرار اشتباهات این گلر نباشد.

ارسال نظر: