کدخبر: 9845

بیت کوین/ارز دیجیتال/ارز خارجی

بیت کوین بازها بخوانند| تاثیر جنگ بر روند قیمت بیت کوین| آینده بیت کوین چه می شود؟

بنجامین کاون، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال عقیده دارد یک معیار مهم روی زنجیره نشان می‌دهد که چرخه صعودی بیت‌کوین احتمالا ادامه دارد.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد ریزش کرده و در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود. ریزش تا کجا ادامه دارد؟ارزش بازار رمزارزها نزدیک به ۵ درصد ریزش کرده و حالا در محدوده هزار و ۷۲۰ میلیارد دلار قرار دارد. اکثر ارزهای بازار ریزش زیادی کردند اما بسیاری از کارشناسان عقیده دارند این ریزش قیمت موقتی است.بنجامین کاون، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال عقیده دارد یک معیار مهم روی زنجیره نشان می‌دهد که چرخه صعودی بیت‌کوین احتمالا ادامه دارد.

این تحلیلگر در ویدیو جدید خود که یوتیوب به اشتراک گذاشته است نسبت سرمایه‌گذاری واقعی بیت‌کوین به ترموکپ را بررسی می‌کند. کاون در ویدیو خود اشاره می‌کند که در بازارهای صعودی قبلی، ترموکپ به بالاترین حد خود رسیده بود اما در این چرخه هنوز اتفاق نیوفتاده است.Thermocap معیار مهمی در تحلیل‌های زنجیره‌ای محسوب می‌شود. در خرچه اخیر بیت‌کوین این معیار تغییر خاصی نکرد و احتمالا روند صعودی تمام نشده است.

کاون در ویدیو گفت:وقتی متوجه می‌شویم که این معیار ثابت است در صورتی که در روندهای صعودی قبلی به شدت رشد کرده بود با خود فکر می‌کنیم، آیا هنوز چیزی در راه است؟ من تصور می‌کنم این معیار تا پایان سال یا شاید سال ۲۰۲۳ شروع به حرکت می‌کند.

کاون عقیده دارد بیت‌کوین در حال حاضر بسیار شکننده است و این می‌تواند باعث ریزش بازار رمزارزها شود. تنها راه بیت‌کوین این است که بتواند خطوط حمایت را حفظ کند.تحلیلگران عقیده دارند تا زمانی که بیت‌کوین نتواند مقاومت ۴۶ هزار دلار را پشت سر بگذارد نمی‌تواند انتظار داشت روند بازار صعودی شود.همچنین یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال به نام Rekt capital به ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: محدوده ۴۳ هزار دلار بسیار مهم است و بیت‌کوین باید اول این محدوده را پس بگیرد.

این تحلیلگر عقیده دارد که آخرین باری که بیت‌کوین ۴۳ هزار دلار را به بالا شکست تا سقف قیمتی خود رشد رشد کرد.بیت‌کوین در چند هفته گذشته چندین کندل خود را بالای محدوده ۴۳ هزار دلار بست اما نتوانسته است در این محدوده تثبیت شود. این تحلیلگر عقیده دارد بیت‌کوین باید کندل هفتگی بالای این محدوده ببندد.Rekt capital عقیده دارد که احتمالا بیت‌کوین قبل از شروع رشد خود تا محدوده حمایتی ۳۷ هزار دلار ریزش می‌کند اما شاخص‌ های فنی رشد بیت‌کوین را نوید می‌دهند.

ارسال نظر: