کدخبر: 9957

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس با این بازیکن قهرمان می شود

شکی نیست سرمربی پرسپولیس در دربی از دو مهاجم در خط حمله خودش استفاده نخواهد کرد.

یکی از چالش‌های بزرگ یحیی گل محمدی در بازی پیش رو برابر استقلال، انتخاب مهاجم هدف پرسپولیس خواهد بود.شکی نیست سرمربی پرسپولیس در دربی از دو مهاجم در خط حمله خودش استفاده نخواهد کرد. پیش بینی می‌شود او از یک فوروارد هدف به علاوه وحید امیری یا مهدی ترابی در خط حمله پرسپولیس استفاده کند.

۱- مهدی عبدی؛ شاید گزینه اول یحیی گل محمدی در دیدار برابر استقلال مهدی عبدی باشد. مهدی عبدی در شهرآورد نود و یک تهران که نخستین بازی رسمی‌اش نیز بود، در اولین دقیقه حضور در میدان مسابقه و با نخستین لمس توپ، برای تیم پرسپولیس گل زد که در رسانه‌ها به عنوان یک رکورد شناخته شده‌ است. او یکی از جوانترین گلزنان دربی است و در دربی ۹۴ نیز گل مساوی را برای تیمش زد. ویژگی او نسبت به دو مهاجم دیگر پرسپولیس شاید همین گل‌هایی است که به استقلال زده و در دیدار مقابل این تیم همواره از روحیه بالایی برخوردار بوده است.

۳- حامد پاکدل؛ یکی از بدشانس ترین بازیکنان یک ماه اخیر فوتبال ایران پس از ۳ هفته گلزنی متوالی ناگهان درآخرین تمرین پیش از دیدار با مس رفسنجان از ناحیه سروگردن مصدوم شد تا دو ۳ بازی تیمش برابر مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان را از دست بدهد. او شانس کمی برای فیکس شدن دارد اما تا دلتان بخواهد انگیزه دارد!

۲- شیرزود تمیروف؛ درروزی که پرسپولیس در آبادان شکست تلخی را متحمل شد این مهاجم ۲۳ ساله بسیار امیدوارکننده ظاهر شد. گرچه او موفق به گشودن دروازه حریف نشد، اما نمایش دلگرم‌کننده‌ای داشت که با تمجید کارشناسان مواجه شده است. تمیروف پرتکاپو بود، بارها توانست خودش را در موقعیت گل قرار بدهد و چند ضربه خوب هم به توپ زد. یک شوت ناگهانی و از راه دور او می‌توانست پرسپولیس را به گل برساند که درخشش فرزین گروسیان مانع از آن شد. اوج کار تمیروف اما جایی بود که او روی یک ضربه ایستگاهی، بلافاصله بازی را شروع کرد و مهدی عبدی را در موقعیت تک به تک با گروسیان قرار داد، اما دروازه‌بان صنعت نفت در روز فوق‌العاده‌اش این توپ را هم مهار کرد. او مزد نمایش خوب خود را گرفت و در دیدار با نفت مسجد سلیمان ازابتدا درترکیب اصلی قرار گرفت، تلاش هم کرد اما فروغ چندانی نداشت تا یحیی گل محمدی را به فکر فرو ببرد.

۴- مهدی مهدی خانی؛ مهاجم بیست و چهار ساله پرسپولیس که علی رغم شانس پایینی که برای تجربه حضور در دربی پایتخت دارد شاید با صلاحدید کادرفنی و کسب اعتماد از یحیی بتواند مهدی عبدی جدید پرسپولیس در شهرآورد باشد.

ارسال نظر: