کدخبر: 19455

بهترین فصل برای سفر به ژاپن

 

تور ژاپن ترند این روزهاست و مردم بسیاری را می‌بینید که برای دیدن این کشور افسانه‌ای، برنامه‌ریزی می‌کنند. چرا که ژاپن کشوری متفاوت است و در آن می‌توان طبیعت چشم نواز، جدیدترین تکنولوژی‌ها و فرهنگی متفاوت را در کنار هم دید و شناخت. اگر شما هم دوست دارید به ژاپن سفر کنید و این کشور زیبا را ببینید، باید نکاتی را پیش از ثبت نام در تور ژاپن، بدانید. یکی از این موضوعات، انتخاب بهترین فصل برای سفر به ژاپن است. برای آنکه بتوانیم جواب مناسبی برای این سوال پیدا کنیم، سراغ آژانس گردشگری دالاهو رفتیم. دالاهو از قدیمی‌ترین آژانس‌های گردشگری ایران است که داشتن تمام مجوزها، لیدرهای حرفه‌ای و نگاهی متفاوت به سفر، توانسته بیش از 100000 مسافر را به نقاط مختلف ایران و جهان ببرد. دالاهو قرار است به زودی تور ژاپن را برگزار کند و به همین دلیل بهترین مرجع برای شناخت بیشتر این کشور است.

 

ژاپن کجاست؟

چه کسی فکرش را می‌کرد کشوری که بمب اتمی، جنگ‌های طولانی و حوادث تاریخی بسیاری را به چشم دیده است، حالا سومین اقتصاد برتر جهان باشد. سرزمینی که توانسته حتی با زلزله‌ها هم دوست شود و بلندترین برج‌ها را بسازد. جایی که مردمش به سبب موقعیت جغرافیایی و نگاه فرهنگی که داشتند برای بیش از 2 قرن با جهان قطع ارتباط کرده بودند و پس از باز کردن بنادرشان نیز، از نگهداشت فرهنگ و دیدگاه‌های سنتی خود دست نکشیدند.

حالا ژاپن کشور شگفتی‌هاست. سرزمین پرجمعیتی که حتی عبور همین جمعیت از یک چهارراه را تبدیل به یک جاذبه توریستی کرده است. در جزیره‌هایش موزه‌های جذاب برگزار می‌کند، در معابد را به روی توریست‌ها گشوده و برای چشیدن طعم غذاهای خیابانی، در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌ها، منتظرتان خواهد بود.

ژاپن سرزمینی است برای اهل سفر، دوستدار تاریخ و عاشقان طبیعت که می‌خواهند بخشی متفاوت از جهان را ببینند و بشناسند.

 

بهترین زمان برای سفر به ژاپن

به نقل از آژانس گردشگری دالاهو که برگزار کننده تورهای خارجی از جمله تور سریلانکا، تور ماداگاسکار، تور نپال، تور کوبا، برزیل و... است، انتخاب بهترین فصل برای سفر به ژاپن، کاملا به نگاه شما و جاذبه‌هایی که می‌خواهید ببینید، بستگی دارد.

از دید بخشی از گردشگران، بهترین زمان برای سفر به ژاپن بین مارس و مه و بین سپتامبر و نوامبر است. در این دو دوره هوای ژاپن مناسب است. در واقع آسایش حرارتی دلچسب خواهد بود و خبری از بارندگی‌های سیل آسا و مشکلات دیگر در آب وهوا نیست. در نتیجه می‌توانید زیبایی‌های ژاپن را به خوبی ببینید و از آنها لذت ببرید.

آوریل اما، ماه ارزانتری در ژاپن است. یعنی اگر می‌خواهید سفرتان ارزان دربیاید و کمتر هزینه کنید، این ماه را می‌توانید در نظر بگیرید. البته لازم به ذکر است که در این ماه هنوز شکوفه‌های گیلاس درنیامده‌اند و شاید طبیعت به زیبایی ماه‌های بعد خود نباشد. درواقع هفته طلایی ژاپن از اواخر آوریل آغاز می‌شود و موج گردشگران برای دیدن زیبایی‌های این کشور از همه جای دنیا به پا می‌خیزد.

 

چند روز برای دیدن ژاپن زمان بگذاریم؟

بی‌شک نمی‌توانیم تمام ژاپن را ببینیم و به همه جاذبه‌های آن سر بزنیم اما اگر بین 7 تا 10 روز برای تور ژاپن وقت داشته باشید، می‌توانید جاذبه‌های مهم این کشور را ببینید. خوشبختانه تور ژاپن دالاهو نیز با توجه به همین موضوع و با تعداد روز کافی طراحی شده تا بتوانید از سفرتان به ژاپن حسابی لذت ببرید.

2

 

ژاپن ویزا می‌خواهد؟

بله به عنوان یک ایرانی قبل از ورود به ژاپن باید ویزای ژاپن را بگیرید. اگر فکر می‌کنید این کار دشوار است برایتان خبری خوب داریم. دالاهو با دریافت مدارک شما تمام کارهای دریافت ویزا را انجام می‌دهد و لازم نیست شما شخصا به سفارت مراجعه کنید.

ویزای توریستی ژاپن شرایط خاص خودش را دارد و دارنده آن باید قبل از پایان زمان ویزا، ژاپن را ترک کند. ذکر این نکته ضروری است که مانند دیگر کشورها، دارندگان ویزای گردشگری نمی‌توانند در ژاپن کار کنند و کسب درآمد داشته باشند. در نتیجه این ویزا تنها برای اهداف گردشگری صادر می‌شود.

 

در ژاپن چه ببینیم؟

تور ژاپن به عنوان سفری بهشتی در بین علاقه‌مندان به جهان شرق شناخته می‌شود. ژاپن کشوری با تمدنی بسیار قدیمی و کهن است. تاریخ قدیمی ژاپن و وجود آثار باقیمانده از آن دوران یکی از دلایل سفر گردشگران به ژاپن است. علاوه بر آثار تاریخی ژاپن، مناظر طبیعی این کشور تجربه متفاوتی برای گردشگران رقم خواهد زد. وجود جنگل‌های زیبای بامبو در کنار چشم‌انداز کوه فوجی و دریاچه‌های بی نظیر ژاپن فقط چند دلیل برای جذب گردشگر هستند. از دیگر جذابیت‌های ژاپن برای هر مسافری تماشای تلفیق فرهنگ شرقی و کهن با مدرنیته غربی  است که در سفر به ژاپن آن را تجربه خواهید کرد. تور ژاپن در حال حاضر توسط دالاهو برای 10 روز برنامه ریزی شده است و بهترین شهرهای ژاپن را در این مدت خواهید دید. شهرهای توریستی ژاپن شامل توکیو، نیکو، هاکونه، کیوتو، نارا، اوساکا است که در تور ژاپن دالاهو گشت تمام این شهرها در برنامه سفر گنجانده شده است.

3

 

چرا با دالاهو به ژاپن سفر کنیم؟

حرفه‌ای بودن تیم سفر، پشتیبانی قوی و رزومه پربار در برگزاری تورهای خارجی، از دالاهو یک آژانس گردشگری خوش‌نام را ساخته است. این آژانس به زمان، امنیت، پول و شرایط سفر مسافران بسیار اهمیت می‌دهد و تمام شرایط سفر را کاملا شفاف در اختیارتان می‌گذارد. در این سفر بهترین لیدرهای دالاهو که همگی مجوزها و سواد کافی برای برگزاری تور را دارند همراهی‌تان می‌کنند تا بدون نگرانی فقط از سفرتان لذت ببرید. اگر دوست دارید بیشتر درباره تورهای دالاهو مثل تور ژاپن، تور برزیل، تور کاپادوکیا، تور فیلیپین، تور گرجستان، تور روسیه و... بدنید، به وب سایت دالاهو به آدرس dalahoo.com سر بزنید و یا با شماره 02141663000 تماس بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر: