کدخبر: 20263

راهنمای کامل برای خرید از ویترین گالری پرسته

خرید حضوری طلا نیازمند صرف زمان طولانی برای گشت‌گذار در مغازه‌های مختلف است. درحالی‌که با خرید آنلاین طلا می‌توانید بدون محدودیت مکانی و زمانی، زیورآلات مورد نظر را مشاهده کنید و متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید. گالری طلا پرسته تنوع بالایی از زیورآلات را با طراحی‌های زیبا و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

1a

با خرید از این مجموعه لازم نیست نگران اصالت و عیار، کیفیت یا قیمت زیورآلات باشید. زیرا هدف پرسته ارائه بهترین خدمات برای جلب اعتماد شما و تجربه یک خرید امن است. با خواندن ادامه این مطلب می‌توانید اطلاعات دقیقی در این زمینه به دست بیاورید.

ویترین پرسته چه محصولاتی دارد؟

پرسته مجموعه‌ای متنوع از انواع زیورآلات زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه را با مدل‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌کند. برای خرید طلا از این مجموعه محدودیتی ندارید و می‌توانید طلای سفید، زرد یا رزگلد را متناسب با سلیقه یا رنگ پوست خود انتخاب کنید. در دسته‌بندی محصولات این مجموعه تمام زیورآلات و اکسسوری‌های زیر موجود است.

  • دستبند
  • گردنبند
  • گوشواره
  • پیرسینگ
  • النگو
  • نیم‌ست
  • زنجیر
  • پابند
  • آویز ساعت
  • دکمه سر دست
  • سنجاق سینه
  • بند عینک
  • ساعت سون فرایدی

تاریخچه پرسته

گالری طلا پرسته از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه طراحی و فروش انواع زیورآلات طلا شروع کرده و اولین فروشگاه اینترنتی طلا در ایران است. طی سال‌های فعالیت این مجموعه، کیفیت و مرغوبیت بالای زیورآلات، قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های شگفت‌انگیز توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و نام پرسته را در ذهن همگان ماندگار نماید.

البته نباید از خلاقیت طراحان ویترین پرسته غافل باشیم؛ این مجموعه طرح‌های بدیع و منحصر به فردی از گردنبند، گوشواره و دستبند طراحی می‌کند تا خریداران بتوانند استایل منحصر به‌فردی داشته باشند.

گارانتی محصولات پرسته

یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران اهمیت زیادی دارد، گارانتی محصولات است. مزیت خرید از گالری طلا پرسته این است که بدون محدودیت زمانی برای محصولات خود گارانتی ارائه می‌کند. به این ترتیب مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر خرید خود را از این مجموعه نهایی کنند.

2a

استفاده از متریال درجه یک و مرغوب

زیبایی و شکیل بودن تنها ملاک خرید زیورآلات نیست؛ شما برای تجربه یک خرید موفق باید ملاک‌های متعددی را در نظر بگیرید. در گالری پرسته برای طراحی و اجرای زیورآلات ترکیبی طلا و چرم و زیور آلات ترکیبی طلا و سنگ، از متریال‌های درجه یک و مرغوب استفاده می‌شود.

در گالری طلا پرسته چرمی که برای ساخت زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد، از نوع چرم درجه یک ایتالیایی برند کیاروجی است. همچنین از سنگ‌های اصل و باکیفیت استفاده می‌شود.

امکان سفارش زیورآلات

یکی از خدماتی که اغلب مشتریان انتظار دارند، سفارش زیورآلات با طرح دلخواه است. گالری طلا پرسته این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است و تمام طرح‌ها و مدل‌های مورد انتظار مشتریان را با بهترین کیفیت اجرا می‌کند.

مشتریان می‌توانند طرح، نام یا نوشته‌ مورد نظر را به طراحان خلاق پرسته سفارش دهند تا با طراحی دقیق با موبایل و کامپیوتر طرح مورد نظر به بهترین شکل اجرا شود و در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

تخفیف با خرید از گالری طلا پرسته

گالری طلای پرسته برای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها، دو درصد از مبلغ خرید را به کیف پول مشتریان برمی‌گرداند. مشتریان می‌توانند در خریدهای بعدی از مبلغی که به کیف پول آن‌ها برگشته استفاده کنند.

تنوع بالای محصولات

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از خرید یک کالا، در فروشگاه‌های دیگر کالای جذاب‌تری را ببینید و از خرید خود پشیمان شوید. اگر این اتفاق درباره خرید زیورآلات طلا بیفتد شرایط پیچیده‌تر می‌شود. زیرا برای تعویض طلا باید سود و اجرت بپردازید و ضرر می‌کنید.

مزیت خرید از پرسته این است که  تنوع بالایی از انواع گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشتر را در اختیار متقاضیان خرید قرار می‌دهد تا بتوانند بدون محدودیت و متناسب با سلیقه خود زیورآلات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

همچنین تنوع بالای زیورآلات باعث می‌شود هر فردی بتواند متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارد، طلای مورد نظر را انتخاب کند.

این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان و آسودگی آن‌ها به مدت 7 روز امکان پس دادن کالای خریداری شده را به آن‌ها می‌دهد. در صورتی که فردی بخواهد زیورآلات خریداری شده را تعویض کند 90 روز فرصت دارد.

شرایط ارسال رایگان با خرید آنلاین از گالری طلا پرسته

در صورتی که قصد خرید آنلاین دارید، لازم نیست نگران هزینه ارسال باشید. پرسته سفارشات بالای یک میلیون تومان را به صورت رایگان به تمام شهرهای کشور ارسال می‌کند.

امکان خرید حضوری از گالری پرسته

اگر جزو افرادی هستید که ترجیح می‌دهید طلا را از نزدیک ببینید و به صورت حضوری خرید کنید، در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، رشت، بندرعباس، گرگان، اهواز، گرگان، تبریز و کرمان می‌توانید به شعبه‌های گالری طلا پرسته مراجعه کنید.

3a

ارائه اطلاعات دقیق از محصولات در سایت

یکی از خدمات ویژه و مطلوب پرسته این است که اطلاعات دقیقی از انواع زیورآلات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در توضیحات هر محصول وزن دقیق و قیمت آن درج شده است. همچنین یک عکس یا چند عکس باکیفیت از محصول موجود است تا خریداران بتوانند بهترین تصمیم را برای خرید محصول مورد نظر بگیرند.  حتی می‌توانید از خدمات پشتیبانی این مجموعه هم استفاده کنید.

کارشناسان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و شما را راهنمایی می‌کنند تا خریدی امن و موفق را تجربه کنید.

وبسایت: https://parasteh.com/

تلفن: 02126606749

نشانی اینترنتی: info@parasteh.com

مراحل خرید از گالری طلا پرسته

خرید آنلاین از پرسته ساده است. فقط کافی‌ست وارد سایت شوید و محصول مورد نظر را جستجو و به سبد خرید اضافه کنید. برای ثبت نهایی محصول و تکمیل خرید باید شماره تلفن و آدرس خود را وارد کرده و در نهایت مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. با پرداخت مبلغ مورد نظر سفارش شما به زودی ارسال می‌شود و می‌توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید.

جمع بندی

این روزها که خیلی از افراد فرصت خرید حضوری ندارند، خرید آنلاین طرفدارن زیادی دارد. اگر می‌خواهید از امکان خرید آنلاین طلا استفاده کنید، گالری طلا پرسته با طراحی و ارائه انواع زیورآلات با مدل‌های زیبا و شکیل، شرایط تجربه خریدی امن و مطمئن را برای شما فراهم می‌کند.

ارسال نظر: