کدخبر: 18291

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو | حراج سوگلی های ایران خودرو از امروز

فروش فوری ایران خودرو از این تاریخ آغاز شد.

مهدی خطیبی ‌در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو قطعات و صنایع وابسته استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالا در استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی یکی از استان‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود و بیش از 110اقتصاد بزرگ در این استان مشغول به فعالیتند و حدود 11 درصد از قطعات مورد نیاز صنعت خودرو در این استان تولید می‌شود بنابراین استان مرکزی استان با ظرفیتی محسوب می‌شود.

محصولات ایران خودرو

وی افزود: محصولاتی که در استان مرکزی تولید می‌شود از با کیفیت‌ترین اقلام تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو است و امیدواریم با ظرفیت سازی‌هایی که در آینده می‌شود شاهد سهم بیشتری از این استان در تولید خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو باشیم.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: اتفاق مهمی که امسال در زمینه تولید خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو رخ داد خداحافظی همیشگی با تولید خودروی ناقص بود و این امر چیزی بود که طی دهه‌های اخیر همیشه صنعت خودرو را آزار می‌داد، در این راستا از ابتدای خرداد امسال 100 درصد تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو کامل است و برنامه تولید ما تا پایان سال حدود 750 هزار دستگاه بود که امیدواریم بخش زیادی از آن محقق شود.

خطیبی عنوان کرد: تابدین لحظه بالای 470 هزار دستگاه خودرو تولید شده و این به این معناست که 149 هزار دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر تولید کرده‌ایم و براساس میزان عرضه و تحویل ما به بازار ، حدود 40 درصد تحویل خودرو بیشتر از سال قبل است.

وی بیان کرد: امسال براساس قولی که در اردیبهشت‌ماه به جامعه خبرنگاری از سوی ما داده شد که هر ماه یک رونمایی و اتفاق خوب در گروه صنعتی ایران خودرو را شاهد باشیم تاکنون عمل ‌کرده‌ایم، هایما 8 اس، وانت آریسان 2، کشنده آتومان، کشنده اچ 5، کامیونت آترین، اتوبوس برقی، تارا برقی محصولاتی است که امسال از آنها رونمایی شده است.

 مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه مرداد ماه سال آینده شاهد ورود دو محصول کاملا جدید هستیم، ادامه داد: نخستین کراسور ایرانی ریرا یا پروژه 425 را شاهد خواهیم بود  همچنین محصول تی‌اف 21 که یک محصول کلاس اقتصادی بسیار به روز است و تمام استاندارهای هشت و پنج‌گانه جمهوری اسلامی را پاس می‌کند.

خطیبی بیان کرد: پروژه تولید کامل، به تنهایی 25 درصد ارتقاء کیفیت برای محصولات ایرن خودرو به همراه داشته است، علاوه بر آن 279 پروژه ارتقاء کیفی که در گروه صنعتی ایران خودرو تعریف شده و حدود 80 درصد آن به کمک همکاران پیاده شده به جرات می‌توان گفت نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد ارتقاء کیفیت 50 درصدی در تمام تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو هستیم و این امر آرام آرام برای مشتریان محسوس خواهد بود.

محصولات ایران خودرو

وی عنوان کرد: از ابتدای خرداد ماه تولید ناقصی انجام نشده است و این امر این فرصت را داد که خودروهای ناقص گذشته را جمع آوری کنیم، تعداد خودروهای ناقص در کف پارکینگ‌های ایران خودرو صفر مطلق است و این در حالی است که سال گذشته حدود 90 هزار دستگاه خودروی ناقص در کف پارکینگ‌های ایران خودرو وجود داشت.

 مدیرعامل ایران خودرو در خصوص علت افزایش قیمت خودرو گفت: هم اکنون قیمت خودرویی که در بازار عرضه می‌شود با قیمتی که در بورس به دست مردم مصرف کننده می‌رسد اختلاف فاحشی وجود دارد، به طور مثال در آخرین عرضه، هایما ایکس 7 را 300 میلیون تومان زیر قیمت به دست مصرف کننده رسانده‌ایم و در عرضه خودروی تارا و 207 نیز به همین شکل است و به عبارتی اینکه قیمت خودرو چرا در بازار افزایش داشته است به حوزه‌هایی غیر از تولید و صنعت برمی‌گردد.

خطیبی خاطرنشان کرد: اگر عرضه یا تولید شرکت کمتر از سال قبل بود و یا افزایش قیمت کارخانه وجود داشت می‌توانستیم علت افزایش قیمت خودرو را خودروسازان بدانیم اما زمانی که ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر 140 هزار دستگاه خودرو بیشتر از سال قبل تحویل مشتری داده است بنابراین افزایش قیمت را نمی‌توان به خودروسازان ربط داد بلکه به دلار، انتظارات تورمی که برای جامعه به وجود آمده مربوط است چراکه مصرف کننده‌ها می‌خواهند حفظ ثروت و دارایی خود را معادل تورم داشته باشند و این امر سبب شده افزایش قیمت در بازار  رخ دهد، بنابراین به طور حتم دلیل افزایش قیمت خودرو، خودرو سازان نیستند.

ارسال نظر: