کدخبر: 14891

هرآنچه درمورد بیمه اجاره خودرو باید بدانید

 

اجاره خودرو، یکی از محبوب ترین اقدامات مردم برای انجام کارهای روزانه و یا سفر می باشد. داشتن بیمه برای هر خودرو اجاره ای، یک امری ضروری است.

همانطور که میدانید، امروزه با افزایش بسیار زیاد قیمت خودروهای لوکس و اقتصادی، خرید آن ها اندکی دشوار شده است.

پیرو از این افزایش قیمت، بسیاری از افراد ترجیح میدهند از موسسات معتبر کرایه خودرو، ماشین رنت کنند و به کارهای روزانه و سفرهای مهم همراه با خانواده و یا دوستان خود، رسیدگی کنند. برای خودروهای اقتصادی و لوکس، وجود بیمه بسیار مهم است. زیرا در صورت هرگونه خسارت و یا تصادف، بیمه به کمک شما می آید. در زمان می توان گفت در هنگام وقوع حادثه نگران خسارت‌های وارده نباشید. زیرا بسته به نوع بیمه ‌نامه شما، تمامی خسارات جبران خواهد شد. در ادامه متن، به مدارک موردنیاز برای بیمه خودروهای اجاره ای، می پردازیم.

شرایط بیمه در اجاره خودرو

ابتدا برای اجاره خودرو، یک شرکت معتبر در این زمینه پیدا کنید. شرکت سعادت رنت، یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه رنت ماشین لوکس، اقتصادی، عروس، ون و اتوبوس و خودروهای با راننده و بدون راننده است.

شما می توانید تجربه ارزان ترین اجاره خودرو بدون راننده را با سعادت رنت داشته باشید.

لازم به ذکر است، اگر شما از شرکت های معتبر رنت خودرو، ماشین اجاره کنید، تحت پوشش بیمه قرار میگیرید. در صورت عقد قرارداد، شما یک برگه بیمه نیز دریافت خواهید کرد.

شرایط اجاره خودرو در سعادت رنت

قبل از معرفی انواع بیمه ها، باید با شرایط اجاره خودرو در سعادت رنت آشنا شوید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کرایه ماشین به صورت با راننده و بدون راننده در سعادت رنت امکان پذیر است.

شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را با توجه به مدت زمان و بودجه خود، به صورت با راننده و بدون راننده رنت کنید و از سفر با خودرو محبوب خود، لذت ببرید.

شرایط و مدارک لازم برای رنت ماشین بدون راننده:

  • داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد
  • گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه
  • کارت ملی
  • گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو
  • ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک

شما می توانید به راحتی، پس از آماده سازی مدارک ذکر شده و تایید آن ها توسط کارشناسان بخش فروش، خودرو محبوب خود را رنت کرده و به کارهای خود رسیدگی کنید. شما می توانید ماشین مدنظر خود را به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچ هزینه ای رزرو کنید. به طور مثال، برای اجاره سانتافه در تهران، کافیست به سایت سعادت رنت مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات، این خودرو را به صورت آنلاین رزرو کنید.

برای اجاره خودرو با راننده، نیاز به هیچگونه مدرم و یا شرایط خاصی نیست، زیرا تمامی مسئولیت ها برعهده ی راننده مجرب شرکت می باشد.

انواع بیمه در اجاره خودرو

به صورت کلی در کرایه ماشین، دو نوع بیمه وجود دارد:

  1. بیمه معمولی
  2. بیمه کامل

همانطور که میدانید، بیمه بدنه خودرو یک بیمه اختیاری است که بعد از بیمه شخص ثالث مهم ترین بیمه برای خودرو محسوب می شود. شما می توانید از این بیمه ها در هنگام رنت خودرو استفاده کنید. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت بیمه معمولی با بیمه کامل چیست؟

بیمه معمولی اجاره خودرو شامل بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه می باشد که همان طور که اشاره کردیم، بعد از امضای قرار داد اجاره خودرو، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بیمه کامل، یک بیمه متفاوت است. این بیمه در شرکت سعادت رنت امکان پذیر است.

این بیمه کامل ترین بیمه ای است که به مشتریان از طرف شرکت اجاره خودرو سعادت رنت ارائه می شود. برای دریافت این بیمه، مشتریان کافی است در کنار هزینه اجاره خودرو که روزانه محاسبه می شود، مبلغی بیشتر پرداخت کنند تا مشمول بیمه کامل شوند و بتوانند به راحتی از این بیمه استفاده کنند. بیمه کامل هم چنین کیلومتر آزاد است، یعنی محدودیت کیلومتر ندارند و در صورت پیمودن کیلومتر اضافی از شما هزینه ای دریافت نمی شود و شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به نگرانی در باره ی کیلومترهای پیموده شده توسط خودرو رنت شده، به انجام کارهای خود بپردازید.

شما می توانید به مراجعه به سایت، از قیمت خودروهای اقتصادی مانند قیمت اجاره پژو 207 و خودروهای لوکس و هزینه بیمه این خودروها، مطلع شوید.

چه خسارت‌هایی تحت پوشش بیمه بدنه قرار نمی‌گیرند؟

12

برخی از خسارت ها تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرند. بهتر است قبل از کرایه خودرو و استفاده از بیمه ماشین رنت شده، با این خسارت ها آشنا شوید.

  • خسارت ها به دلیل جنگ، شورش، اغتشاش، انقلاب، اعتصاب، تهاجم
  • خسارت‌های ناشی از توقیف و مصادره اتومبیل به دست مأموران انتظامی
  • خسارت‌هایی که به‌ طور عمد به ‌وسیله نقلیه وارد شود
  • خسارت‌هایی که به علت حمل مسافر یا بار اضافه به خودرو وارد شده است
  • زمانی که حادثه به دلیل مصرف مشروبات الکی و یا مواد مخدر اتفاق افتاده باشد
  • خسارت‌هایی که در جریان مسابقات شرط‌‌‌‌‌‌‌‌بندی، آموزش رانندگی، مسابقات اتومبیل‌ رانی اتفاق افتد

در این نوع خسارات، بیمه هیچگونه هزینه ای را تقبل نخواهد کرد و تمامی هزینه ها بر عهده شخص اجاره کننده می باشد.

بیمه های محبوب از نظر مردم

بیمه های دیگری برای خودروها وجود دارد که از نظر مردم بسیار کارساز و محبوب می باشند. بیمه هایی مانند:

  • بیمه سرقت
  • بیمه حوادث شخصی
  • بیمه بدنه خودرو

شما می توانید بیمه های ذکر شده برای خودرو خود استفاده کنید و با خیالی آسوده، به سفر رفته و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید.

شما می توانید به راحتی به سایت سعادت رنت مراجعه کنید و شرایط بیمه و هزینه های بیمه خودرو مدنظر خود را بررسی کنید و پس از آن ماشین مدنظر خود را با توجه به نیاز و زمان مدنظر خود، کرایه کنید.

پس از رنت اتومبیل مدنظر، می توانید ماشین خواسته شده را در محل مدنظر دریافت کرده و چس از اتمام قرارداد، آن را عودت دهید.

منبع: mediat

 

 

ارسال نظر: