کدخبر: 18710

نکات طلایی خرید قاب گوشی + راهنمای جامع و خرید عمده

تلفن همراه به دلیل حساسیت در ناحیه صفحه نمایش ، ممکن است با ضربه دیدن آسیب ببیند و شما را مجبور به پرداخت یک هزینه ی اضافی برای خرید تاچ و ال سی دی جدید کند ، به همین دلیل است که تهیه یک قاب گوشی اورجینال می‌تواند احتمال شکسته شدن صفحه نمایش یا هر آسیب دیگری را کاهش دهد . برای محافظت از بدنه گوشی باید از انواع قاب و کیف گوشی استفاده کرد. ازآنجاکه لوازم جانبی موبایل تنوع بسیار بالایی در جنس و طرح دارد، هنگام خرید حق انتخاب وسیعی خواهید داشت. پیش از خرید قاب گوشی بهتر است به‌خوبی با انواع و کاربرد آن آشنا شوید  و سپس باتوجه‌به برخی نکات، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای تلفن همراه خود انتخاب کنید.

انواع کاور گوشی

هر یک از انواع کاور موبایل ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را برای استفاده خاصی مناسب می‌سازد. رایج‌ترین مدل‌هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند به شرح زیر است:

  1. قاب موبایل راگد: مقاوم‌ترین کاور گوشی ، قاب راگد است. این قاب‌ها بسیار محکم هستند و به همین دلیل معمولاً ابعاد بزرگتری نسبت به دیگر قاب‌ها دارند. شکل خارج از نظم آن‌ها باعث شده تا بتوانند همه ابعاد گوشی را به‌خوبی تحت محافظت قرار دارند. این مدل گارد گوشی بیشتر مناسب افرادی است که امکان ضربه خوردن به گوشی آن‌ها بسیار زیاد است.
  2. بامپر: این مدل از قاب‌ها تنها اطراف گوشی را می‌پوشانند و به شکل یک چارچوب دور گوشی قرار می‌گیرند. قاب بامپر تنها از کناره و لبه‌های گوشی محافظت می‌کند و توانایی محافظت در برابر ضرباتی که به بدنه گوشی وارد می‌شود را ندارد. اگر به دنبال یک قاب ارزان هستید که تنها جنبه زیبایی داشته باشد، قاب بامپر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.
  3. قاب کتابی: این قاب‌ها ظاهری شبیه به کتاب دارند و مناسب‌ترین گزینه برای استفاده در محیط‌های رسمی هستند. نکته مثبتی که قاب کتابی دارد این است که صفحه ‌نمایش موبایل را می‌پوشاند و از آن محافظت می‌کند. ممکن است استفاده از این قاب‌ها تا حدودی سخت باشد اما باید گفت که قاب کتابی می‌تواند به‌خوبی نقش خود را به‌عنوان یک محافظ ایفا کند.
  4. قاب ژله‌ای و سیلیکونی: قاب ژله‌ای شفاف یکی از متداول‌ترین قاب‌هایی است که اغلب افراد، برای گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند. این قاب‌ها معمولاً ضخامت چندانی ندارند؛ به همین جهت استفاده از آن‌ها بسیار راحت است. همچنین این مدل قاب می‌تواند به‌خوبی از تلفن همراه شما محافظت کند. قاب‌های چرم، چوبی و پارچه‌ای از انواع دیگر قاب گوشی هستند که کاربردی مشابه قاب ژله‌ای و سیلیکونی دارند.

برای خرید قاب گوشی سامسونگ میتوانید از لینک زیر استفاده کنید :

https://pro-island.com/product-category/mobile-accessories/mobile-accessories-type/mobile-case/case-mobile-brand/samsung-accessories/

انواع قاب گوشی

نکات طلایی برای خرید قاب گوشی

اغلب افراد گمان می‌کنند که خرید کاور گوشی کار بسیار ساده‌ای است و در هنگام خرید تنها باید به قیمت و طرح آن توجه کرد اما نکات دیگری هم هستند که دانستن آن‌ها کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

1.شکل ظاهری قاب

همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین موردی که حین خرید یا سفارش قاب گوشی مورد توجه قرار می‌گیرد، شکل ظاهری آن است. نوع استفاده خود را مشخص و قابی متناسب با شرایطتان را انتخاب کنید. به‌طور مثال اگر مدت‌زمان طولانی را در محل کار خود می‌گذرانید، شاید برخی از طرح‌ها مناسب استفاده در محل کار نباشند. بنابراین نباید تنها به زیبایی قاب دقت کنید بلکه باید تناسب طرح با شرایط استفاده را هم در نظر داشته باشید.

2.بررسی دکمه‌های گوشی

بعد از اینکه گوشی را درون قاب قرار دادید، به‌خوبی دکمه‌ها را چک کنید تا مشکلی در عملکرد آن‌ها نباشد. برخی از قاب‌ها ضخامت بسیاری دارند و یا بسیار سخت و غیرمنعطف هستند و باعث می‌شوند که شما نتوانید به‌راحتی از دکمه‌های موبایل استفاده کنید.

3.هنگام خرید قاب گوشی، شارژر و هندزفری خود را به همراه داشته باشید!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که پس از خرید قاب گوشی، متوجه شوید که شارژر گوشی یا هندزفری به آن نمی‌خورد. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که ضخامت قاب گوشی بسیار زیاد است و قسمت‌هایی از آن که برای اتصال شارژر و هندزفری تعبیه شده‌اند، ابعاد استانداردی ندارند. بهتر است هنگام خرید قاب، شارژر و هندزفری خودتان را به همراه داشته باشید و آن‌ها را تست کنید. لازم به ذکر است که احتمال بروز چنین مشکلاتی در یک قاب اورجینال و باکیفیت تقریباً وجود ندارد؛ زیرا این قاب‌ها کاملاً مطابق استاندارد ساخته شده و قبل از ورود به بازار، به‌دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

4. جنس قاب گوشی

در ابتدا باید بدانید که در ساخت برخی از قاب‌ها، فلزاتی به کار رفته‌اند که باعث می‌شوند آنتن‌دهی موبایل شما تا حدودی دچار اختلال شود. به متریال مورد استفاده در قاب گوشی دقت نمایید و بررسی کنید که پس از استفاده از قاب، آنتن‌دهی دچار مشکل نشود. پس از این باید دقت کنید که از متریال باکیفیتی در تولید قاب استفاده شده باشد. همچنین برخی از قاب‌ها باعث می‌شوند که گوشی داغ شود که این امر ممکن است به تلفن همراه شما آسیب برساند. بنابراین به این نکته هم دقت کافی داشته باشید.

5.قیمت قاب گوشی

اغلب افراد تنها به این دلیل به قیمت قاب گوشی اهمیت می‌دهند که متناسب با بودجه آن‌ها باشد. برخی نیز با یک طرز فکر نادرست گمان می‌کنند که قاب‌های ارزان، کیفیتی ندارند و در مقابل قاب‌هایی با قیمت بسیار بالا، کیفیت بالایی هم دارند. درواقع شما باید بررسی کنید که آیا قاب مورد نظرتان باتوجه‌به ویژگی‌هایش، ارزشی معادل با قیمت خود دارد یا خیر.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت

رمز موفقیت در فروش هر محصولی ، کیفیت محصولات است. درصورتی‌که شما به‌عنوان فروشنده لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کنید، باید هنگام خرید عمده لوازم جانبی بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را انتخاب کنید تا مشتریان خود را راضی نگه داشته و در شغل خود موفق شوید. توصیه می‌شود چنانچه قصد خرید لوازم جانبی عمده موبایل را از یک مرکز پخش لوازم جانبی موبایل دارید، تمام نکاتی که ذکر کردیم را در نظر بگیرید؛ البته در برخی موارد بررسی تک‌به‌تک محصولات کار بسیار دشواری خواهد بود که می‌توانید برای حل این مشکل از یک فروشگاه پخش عمده لوازم جانبی موبایل معتبر کمک بگیرید. کیفیت محصولاتی که در فروشگاه‌های معتبر ارائه می‌شوند تضمین شده هستند و این اطمینان را دارید که رضایت مشتریان خود را جلب نمایید.

یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی ، هولدر موبایل یا پایه نگهدارنده گوشی است ، برای خرید میتوانید از لینک زیر استفاده کنید :

https://pro-island.com/product-category/mobile-accessories/mobile-accessories-type/holder-stand-mobile/

خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت از یک فروشگاه معتبر

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

 خرید از یک فروشگاه معتبر می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده سازد. یکی از برتری‌هایی که خرید اینترنتی قاب گوشی دارد این است که شما می‌توانید نظرات مشتریان را بررسی کنید تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه موردنیاز خود را انتخاب نمایید. فروشگاه پروآیلند یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل ازجمله کیف و قاب، گلس، انواع هولدر و پایه نگهدارنده موبایل و لوازم دیجیتالی همچون اسپیکر و هدفون فعالیت می‌کند. ازجمله ویژگی‌های مثبت این فروشگاه می‌توان به ضمانت سلامت فیزیکی محصول و تعویض در صورت خرابی اشاره کرد که نشانی از اعتبار آن محسوب می‌شود.

فروشگاه پرو آیلند توانسته با حذف واسطه‌ها، ارائه‌کننده محصولاتی با بهترین قیمت بازار باشد. پرو آیلند با ارسال سریع سفارشات پس از خرید اینترنتی، ضمانت اصالت کالا (با امکان استعلام اصالت) و ارائه محصولاتی از برندهای معروفی مانند نیلکین، باسئوس، مک دودو و میتوبل توانسته نظر مثبت تمام مشتریان خود را جلب کند.

در صورتی که قصد خرید تکی یا عمده گلس گوشی را دارید میتوانید از لینک زیر استفاده کنید :

https://pro-island.com/product-category/mobile-accessories/mobile-accessories-type/mobile-glass/

ارسال نظر: