کدخبر: 18715

چگونه یک استند طراحی بکنیم در چاپ متین

همیشه طراحی یک سفارش چاپی یکی از اصل ترین و شاید باید بگوئیم ابتدایی ترین مرحله برای ثبت سفارش یک کار چاپی می باشد. همیشه ما دغدغه این را داریم که این کار چاپی که قرار سفارش بدهیم باید چگونه باشد و بر چه اساسی باید طراحی شده باشد.

ما در این مقاله چگونه یک استند طراحی بکنیم سعی میکنیم اصلی ترین و شاید مهم ترین نکات برای داشتن یک چاپ استند لمینت خوب و زیبا برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم تا انتهای این مقاله چگونه یک استند طراحی بکنیم

 با ما همراه باشید.

در طراحی استند یه تعدادی اصل وجود دارد و باید شما این اصول را رعایت بکنیم. مهمترین اصل رزلوشن طراحی شما باید نهایتا 200 پیکسل باشد و مد رنگی شما CMYK طراحی شده باشد.

نکته دیگری که باید در طراحی استد به آن توجه بکنید تصاویر بکار رفته در طراحی استند شما می باشد. همیشه برای چاپ عکس شما باید از تصاویری استفاده بکنید که نهایت کیفیت را داشته باشد.

میزان درج مطالب

به خاطر داشته باشید که شما فقط چند لحظه فرصت دارید تا توجه یک مهمان را به طرح خود جلب کنید، بنابراین چاپ پلات خودتان را با حجم بیش از حد پر نکنید، شما باید از حداقل کلمات استفاده بکنید و نوشته هاتون رو از چیزهای مهم طرحتون رو پر بکنید.شما باید به این نکته توجه بکنید که اگر قرار است مطالبتون را بطور کامل به دیگران معرفی بکنید باید این کار را در قالب چاپ بروشور و یا چاپ تراکت انجام بدهید.

7

راه های ارتباطی

داشتن راه اتباطی با شما همیشه باید در طراحی خود لحاظ بکنید این راه های ارتباطی می تواند در قالب Qr Code و یا آدرس سایت و یا حتی شماره تماس باشد. اطلاعات تماس یک امر ضرروی در طراحی می باشد و راه مخاطبین تان با شما را فراهم می کند همیشه راه های برقراری مشتری هایتان با شما را فراهم بکنید. شما این راه های ارتباطی با مشتریانتان را باید همیشه حفظ بکنید و آن را برای همیشه داشته باشید.

محل قرار گیری لوگو

از بالاترین نقطه بنر خود برای نشان دادن آرم سازمان و داده های مهم استفاده کنید. بسیار مهم است که تصویر کلیدی را در مرکز داشته باشید و آن را در سطحی قرار دهید که در هنگام قدم زدن از کنار آن، توجه دیگران را به طراحی خود جلب بکنید. برند و لوگوی سازمانی خودتان را که نشانگر برند سازمانی شما می باشد سعی در بالای طراحی خود قرار بدهید و حتما در طراحی خود از آن استفاده بکنید.

این اصولی اولیه ای که برای طراحی استند در این مقاله بیان شد شاید ابتدایی ترین و ساده ترین موارد در طراحی استند می باشد ولی اصول دیگر مثل تم رنگی شما ، شعار سازمانی شما ، آدرس وبسایت شما ، درج Qrcode و بسیار موارد دیگری که در یک استند می توانید از آن در طراحی خود استفاده بکنید وجود دارد.

امیدوار هستیم مقاله چگونه یک استند طراحی بکنیم در چاپ متین برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

ارسال نظر: