کدخبر: 18735

نحوه ارسال حواله درهم به دبی

از گذشته تا به امروز ارسال حواله درهم به دبی همیشه با استقبال بسیار بالایی روبرو بوده است. سیل گردشگران و مهاجران ایرانی سبب شده تا ارسال حواله درهم به امارت از اهمیت بالایی برخوردار باشد. از جمله مهمترین دلایل انتقال پول از ایران به دبی می‌توان به مهاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت، تجارت و مهاجرت اشاره کرد. یکی از امتیازهای حواله ارزی، کسب اعتبار در بانک‌های کشورهای خارجی و شارژ اکانت بانکی است. کشور امارات را می‌توان یکی از کشورهای در حال توسعه مدرن دانست. این کشور به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید در بانک‌های بین‌المللی سرمایه‌گذاری کنید و مبادله‌های ارزی خود را توسعه بخشید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با شیوه‌های ارسال حواله درهم به دبی آشنا کنیم.

سیستم بانکداری کشور امارات

کشور امارات از جمله کشورهایی است که دارای سیستم بانکداری بین‌المللی است. از آنجایی که ایران با تحریم‌های متعددی روبروست، برای دسترسی به بانکداری جهانی با محدودیت‌هایی روبرو است. اما در این میان شرکت‌های بازرگانی معتبری این محدویت‌ها را برای ایرانیان داخل، از میان برداشتند. سیستم بانکداری امارات مورد تأیید سیستم بین‌الملل است. به همین جهت ارسال حواله درهم به امارات از جهات بسیاری برای ایرانیان داخل حائز اهمیت است. نظام بانکداری امارات به گونه‌ای است که ایرانیان می‌توانند تمامی حواله‌های ارزی خود را از طریق سیستم بانکداری این کشور اعمال کنند. ناگفته نماند که به دلیل پیچیده بودن پروسه‌های ارسال حواله، پیشنهاد می‌شود که حتماً ارسال هرگونه حواله ارزی را از طریق شرکت‌های معتبر انجام دهید.

شیوه‌های ارسال حواله درهم به دبی کدامند؟

بانک‌های مختلفی در کشور امارات وجود دارند که هر یک به فرایند انجام حواله‌های ارزی می‌پردازند. هر یک از بانک‌ها دارای شرایط، ضوابط و محدودیت‌های خاص خود هستند. به همین جهت شما می‌توانید با توجه به سطح انتظارات‌تان از خدمات هر یک از این بانک‌ها بهره‌مند شوید. با توجه به معرفی راه حل‌های ارائه شده در این محتوا، می‌توانید راهنمایی‌های مورد نیاز خود را از طریق ارتباط با آژانس و یا شرکت معتبر بازرگانی دریافت کنید.

18

ارسال حواله درهم به دبی از طریق سیستم سوئیفت

یکی از روش‌های ارسال حواله به دبی، سیستم سوئیفت است. شما می‌توانید از طریق سوئیفت به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن حواله خود را انتقال دهید. معمولاً آن دسته از افرادی که برای انتقال حواله عجله دارند، از روش مستقیم استفاده می کنند. گفتنی است که استفاده از این روش هزینه‌های خود را شامل می‌شود. هزینه دریافتی بر اساس مدت زمان ارسال حواله ارزی، بانک و کشور مقصد متغیر است. در مجموع شما می‌توانید با استفاده از سیستم سوئیفت حواله ارزی خود را بین ۱ ساعت تا  ۳ روز کاری به راحتی انتقال دهید.

ارسال حواله درهم به دبی از طریق درگاه پی پال

از دیگر شیوه‌های رایج برای انتقال حواله درهم به دبی، استفاده از درگاه پی پال است. می‌توان گفت پی پال از جمله شیوه‌های مطمئن و معتبر برای انتقال حواله های ارزی است. مدیر عامل پی پال، ایلان ماسک است. شیوه انتقال حواله ارزی از طریق پی پال، مستلزم واسطه است. چرا که درگاه پی پال در ایران غیر فعال بوده و نمی‌توان به صورت مستقیم و شخصی از این درگاه استفاده کرد.

 

ارسال حواله درهم به دبی از طریق وسترن یونیون

شرکت وسترن یونیون از جمله شرکت‌های بزرگ ارزی در جهان است. تقریباً تمامی کشورها دارای شعبات اصلی وسترن یونیون هستند. اما به دلیل تحریم های موجود در ایران، این شعبه در کشور ایران وجود ندارد. از جمله مزیت‌های استفاده از وسترن یونیون، عدم نیاز به اطلاعات حساب بانکی شخص گیرنده است. تنها مدرک مورد نیاز برای دریافت حواله ارزی، پاسپورت است.‌ در‌واقع اگر شخص گیرنده در کشور مقصد دارای حساب بانکی نباشد یا به هر دلیلی تمایلی به واریز بانکی نداشته باشد، می‌تواند تنها از طریق مدرک هویتی حواله ارزی را دریافت کند. متقاضیان می‌توانند از طریق وسترن یونیون تا سقف ۵ هزار دلار انتقال دهند.

موارد قابل توجه برای ارسال حواله درهم به دبی

در این بخش به برخی از نکات قابل توجه برای ارسال حواله ارزی اشاره می‌کنیم.

شرایط کشورهای مبداء و مقصد

قبل از آنکه اقدامی برای ارسال حواله‌های ارزی کنید، باید شرایط کشور مبداء و مقصد را در نظر داشته باشید. البته انتقال حواله از یک کشور خارجی به کشور خارجی دیگر راحت‌تر صورت می پذیرد. به دلیل تحریم‌های موجود در ایران، کمی انتقال حواله ارزی به سایر کشورها پیچیده است. اما نگران نباشید مراجعه به آژانس های معتبر سبب می‌شود تا در اسرع وقت حواله ارزی خود را با اطمینان خاطر ارسال کنید.

نوع ارز و مقدار ارز ارسالی

برای ارسال حواله محدودیت‌هایی وجود دارد. برای نمونه برخی از شرکت‌ها و آژانس‌ها تمرکز کاری شان بیشتر روی دلار و یورو است. اما برخی دیگر سایر ارزها را هم برای انتقال به راحتی متقبل می‌شوند. علاوه بر نوع ارز، مقدار ارز هم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. در برخی از روش‌های انتقال ارز محدودیت‌هایی وجود دارد که به سما اجازه جابجایی به صورت نامحدود را نمی‌دهد.

مدت زمان ارسال حواله

بازه زمانی انتقال حواله ارزی به کشور مقصد با توجه به شرایط آژانس و شرکت مربوطه انجام می‌شود. در برخی از حواله‌ها شاید چند ساعت کاری به طول انجامد و در انتقال سایر حواله‌ها فقط چند روز کاری.

معتبرترین بانک‌های کشور امارات برای ارسال حواله کدامند؟

در بخش‌های قبل به این موضوع اشاره شد که در کشور امارات بانک‌های متفرقه‌ای وجود دارند که در حوزه خدمات ارزی مشغول هستند. اما در این میان بانک‌هایی هستند که می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای ایرانیان باشند. از جمله خدمات بانکی معتبر می‌توان به بانک‌های زیر اشاره کرد.

  • خدمات ارزی بانک ملی ابوظبی
  • خدمات ارزی بانک مشرق
  • خدمات ارزی بانک NBD امارات
  • خدمات ارزی بانک ADCB

 

جمع‌بندی

با توجه به نکات گفته شده، تا حدی با چگونگی انتقال حواله‌های ارزی آشنا شدید. فرایند انتقال حواله دقیقاً مانند داخل کشور است. بدین ترتیب که برای انتقال حواله ارزی شما باید حتماً نام و نام خانوادگی به همراه شماره حساب و مشخصات بانکی فرد گیرنده را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از طریق آژانس یا شرکت بازرگانی، ارسال حواله درهم به دبی یا دیگر نقاط جهان را انجام دهید. مشاوران شرکت‌های بازرگانی، راهنمایی‌های لازم را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهند داد.

ارسال نظر: