کدخبر: 2273

خرید تتر (USDT) از صرافی بیت ایمن

راهنمای خرید ارز دیجیتال تتر (USDT) از صرافی بیت ایمن

خرید تتر (USDT) از صرافی بیت ایمن

خرید تتر برای کشور ما به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. شاید تا کنون این حجم از احساس نیاز به حضور تتر در سیستم پرداختی کشور حس نشده بود. با افزایش تحریم ها، تتر به فرشته ای تبدیل شد که علاوه بر کاربردهای عمومی در سراسر جهان، نجات بخش ایران در امور مالی باشد. شاید انتظار چنین تاثیری را از تتر نداشته باشید و این مطلب برایتان گنگ باشد. با خواندن این مقاله و آشنایی با تتر، کاربردهای آن برایتان جذاب تر می شود و احتمالا به فکر خرید آن می افتید! ابتدا با تتر و کاربردهای آن و سپس نحوه خرید تتر از صرافی بیت ایمن آشنا می شویم!

معرفی ارز دیجیتال تتر (USDT)

تتر یک ارز دیجیتال ثابت و پایدار یا به اصطلاح استیبل است که با نماد USDT نشان داده می شود. در حال حاضر در بین استیبل کوین ها، تتر بیشترین محبوبیت و بهترین رتبه را دارد! با ورود به بازار کریپتوکارنسی، می توانید نام تتر را بعد از نام های بزرگ بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ببینید. این نشان دهنده ارزش بالای تتر و میزان تقاضای بالا برای این رمز ارز است. صفحه کتاب تاریخ را که چند سالی عقب بزنیم، در سال 2014 به پیدایش استیبل کوینی به نام Real Coin بر می خوریم. این ارز دیجیتال پایدار، 3 سال با این نام به فعالیت خود ادامه داد و سپس تصمیم گرفت نامش را تغییر دهد. از این رو، شبکه اتریوم از آن پس میزبان ارزی به نام تتر (USDT) شد. تتر از معدود ارزهایی است که تقریبا در تمام صرافی های دنیا یافت می شود. در بین آن ها، صرافی بیت ایمن با داشتن شبکه های ERC-20، TRC-10، TRC20 (به زودی)، BSC (به زودی) و BTC، کم ترین کارمزد و راحت ترین انتقال تتر را انجام می دهد. به همین منظور، معمولا خرید تتر از صرافی بیت ایمن توسط تریدرها پیشنهاد می شود. 

خرید تتر با کم ترین کارمزد

خرید تتر از صرافی بیت ایمن چه فایده ای دارد؟

تتر برای ایرانیان بسیار مهم است. در وضعیتی که اکثر امورات مالی ما به دلار و تحریم ها وابسته اند، تتر می تواند راه چاره ای برای حفظ ارزش پول باشد. صرافی بیت ایمن امکان خرید و فروش تتر به صورت خرد و عمده را برای همه ایرانیان فراهم کرده است. با خرید تتر می توانید پرداخت های بین المللی خود را انجام دهید، تحریم ها را دور بزنید، ارزش سرمایه خود را در برابر تورم حفظ کنید، تراکنش هایتان را با سرعت و امنیت بیشتر و با هزینه کمتر در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از جهان انجام دهید و... همین دلایل سبب شده اند که تتر به یک ارز دیجیتال جذاب و پر طرفدار تبدیل شود. در بین 29 ارز دیجیتال موجود در صرافی بیت ایمن هم، تتر همواره یکی از پر معامله ترین ها است. این عامل نشان می دهد که کاربران بیت ایمن، خرید تتر را امری ضروری می دانند و صرافی بیت ایمن را به خاطر کارمزد پایین و ارائه خدمات به صورت سریع، امن و گسترده انتخاب می کنند. 

قیمت تتر چقدر است؟

تتر بر خلاف سایر رمز ارزها، یک ارز دیجیتال متمرکز و وابسته است. پشتوانه آن دلار می باشد و به همین واسطه، قیمت تتر با دلار نوسان می کند. معمولا قیمت تتر 1 دلار است اما در اطراف این عدد هم در محدوده کوچکی نوسان می کند. به همین خاطر، خیال دارندگان تتر از بابت حفظ ارزش سرمایه شان راحت است. سوالی که در اینجا امکان مطرح شدن دارد این است که اگر قیمت تتر و دلار یکی است، پس چرا تتر را انتخاب کنیم؟

همان طور که در بخش قبل توضیح دادیم؛ انجام تراکنش با تتر نسبت به دلار بسیار راحت تر، سریع تر، امن تر، نامحدود و کم هزینه تر است. یعنی شما در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته، بدون نیاز به مراجعه به بانک یا نهادهای مالی و بدون نیاز به انجام تراکنش در زمان اداری، می توانید از تتر استفاده کنید. به طور مثال می خواهید در ساعت 5 صبح، از صرافی بیت ایمن تتر بخرید و آن را به کیف پول شخصی خود انتقال بدهید. برای این کار لازم نیست که با کسی هماهنگ کنید یا از کسی اجازه بگیرید و می توانید این دارایی دیجیتال را به هر آدرسی که قصد دارید (مثلا برای فردی در آلمان) بفرستید. ممکن است انجام این کار با ارزهای فیات مانند دلار، حدود 1 هفته از شما زمان بگیرد و نیاز به رفت و آمدهای فراوان داشته باشد. در نهایت هم باید برای انجام این تراکنش هزینه زیادی را پرداخت کنید. تتر این کار را در چند ثانیه و با کمک بلاک چین اتریوم انجام می دهد. 

خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن

خرید تتر از صرافی بیت ایمن

صرافی بیت ایمن یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که در آن خرید و فروش تتر و 28 رمز ارز دیگر به صورت عمده صورت می گیرد. معامله گران در صرافی بیت ایمن افراد حقیقی می باشند و می توانند با کم ترین کارمزد، هر زمان که بخواهند معامله ارز دیجیتال را انجام دهند. صرافی بیت ایمن برای همه این کاربران یک کیف پول HD سه امضایی تدارک دیده است که امکان متصل شدن به همه کیف پول های دیجیتال از جمله نرم افزاری و سخت افزاری را دارد. خرید تتر از این صرافی مزایای دیگری هم دارد! با این کار، شما در قرعه کشی مسابقات 100 میلیونی بیت ایمن شرکت داده می شوید. این اتفاق تنها زمانی می افتد که ثبت نام و احراز هویت خود را تا پایان تابستان امسال تکمیل کنید. البته بعد از تابستان هم مسابقات دوره ای بیت ایمن با جوایز متنوع و به اشکال مختلف ادامه خواهند یافت. در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم که بیت ایمن با داشتن شبکه های بلاک چینی متعدد، امکان خرید و فروش تتر، بیت کوین، اتریوم، کاردانو، دوج کوین، شیبا، ریپل و چندین ارز دیجیتال دیگر را به شما می دهد. 

برای خرید تتر از صرافی بیت ایمن، وارد سایت این صرافی شده و در آن ثبت نام کنید. به دستور پلیس فتا لازم است که پس از ثبت نام، اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید تا احراز هویت شما انجام شود. بعد از تایید شدن احراز هویت، می توانید به معامله تتر و سایر رمز ارزهای دیجیتال بپردازید. در طول فعالیت خود در صرافی بیت ایمن، می توانید از کارشناسان این صرافی آنلاین کمک بگیرید. 

ارسال نظر: